Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

Szolgáltató adatai:

Cégnév: IGISYS BT.
Szolgáltató székhelye: Budapest, 1161. Ottó u 33.
Cégjegyzékszám: 01-06-727996
Cégbíróság vagy nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Elérhetőség: info@okosodjvelunk.hu
Szolgáltató egyéb elérhetősége: +36-70-6685011

Bankszámlaszám: CIB Bank 10700505-02326805-51100005
Adószám:20558440-2-42

 

Játékbolt címe: 1161. Budapest, Szent Korona u. 99.

 

Tárhelyszolgáltató:
Cégnév: ShopRenter.hu Kft.
Cím: 4028. Debrecen, Kassai út 129.
Elérhetőségek: +36-1-2345011; info@shoprenter.hu
 

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

A szerződés nyelve magyar, írásban kötöttnek minősül, iktatásra nem kerül és a későbbiekben nem visszakereshető. A szerződés magatartási kódexre nem utal.
Amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a www.okosodjvelunk.hu webáruházunknak, figyelmesen olvassa el a VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEKET és az ADATVÉDELMI NYILATKOZATOT, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Továbbá tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséggel jár.
 
Nálunk vásárolhat regisztráció nélkül is!
Ebben az esetben kattintson a Kosár megtekintése/Pénztár gomb megnyomása után a "Vásárlás regisztráció nélkül" lehetőségre! 

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (futárszolgálat által vagy Pick Pack Pont-on), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, kártyás fizetés). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t (27%) tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Frissítés” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” „Törlés” gombot, majd ezt követően a felugró ablakban az „OK” gombot. A rendelés során a fogyasztónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére. Amennyiben Ön már a javítani kívánt adatlapon tovább lépet, de még nem véglegesítette a megrendelést, úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (kék nyíl) a kívánt oldal megjelenéséig, ahol a módosítás el tudja végezni.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.
Amennyiben vevő a OTP Simple fizetési felületen szakítja meg a vásárlást, és ezzel kilép a rendelésből, úgy a rendszer automatikus visszaigazolást küld "rendelése függőben tartva" tartalommal. Vevőnek ebben az esetben nincs vásárlási kötelezettsége és további teendője sem.
 
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel és a készpénz kezelési díjjal együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.
Banki átutalás esetén a vásárlási folyamat során megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat a felületen. Utalás során a megjegyzés rovatba fel kell tüntetni a rendelés sorszámát. Amint az utalás beérkezett (jóváírásra került az IGISYS Bt. bankszámláján) és a termék elérhető/raktáron van, a Vásárló csomagja feladásra kerül, melyről emailben értesítést kap.
Pick Pack Pont-on készpénzzel és kártyával is fizethet.
Az OTP Simple szolgáltatás kényelmes, rugalmas alternatíva az online fizetés világában! Az OTP Simple fizetési tájékoztatót itt olvashatja el!

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. Kiszállítás csak munkanapokon történik! Webáruházunk külföldre nem kézbesít!

Szállítási módok:

- DPD: a megrendelt csomagot a DPD futárszolgálattal juttatjuk el Önhöz. Kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között. DPD futárdíj: 1250 Ft. Utánvétes fizetés esetén a szállítási díj 1450 Ft. A szolgáltató ügyfélszolgálata elérhető a 06-1/501-6200-as telefonszámon munkanapokon 8-18 óra között.

- Pick Pack Pont: a csomagok átvételére lehetőség van a 400 Pick Pack Pont valamelyikén (Relay vagy Inmedió hírlapüzletek, valamint OMV, MOL és Avanti töltőállomások). A készpénzes fizetés mellett lehetőség van a legtöbb Pick Pack Pont átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. Vidékre 3 munkanap, Budapestre 2 munkanap alatt juttatják el a csomagot a PPP pontokra. Szállítási díj: 990 Ft

Amennyiben rendelése meghaladja a 20.000 Ft-ot, a házhoz szállítás INGYENES!

A csomagolási díj nem kerül felszámításra! A megrendelt terméket (az újrahasznosítás jegyében) újrafelhasznált csomagolásban küldjük!
A rendeléseket 1-3 munkanapon belül tudjuk teljesíteni! Ettől eltérő, esetlegesen későbbre várható teljesítés esetén telefonon vagy e-mailben értesítést küldünk! A számlát a csomag tartalmazza. Amennyiben a csomagon sérülés található, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet és a csomagot átvétel nélkül küldje vissza. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben webáruház köteles a megrendelő által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a megrendelő által kifizetett teljes összeget, ideértve a kiszállítás költségét is.

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben megrendelő élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Postázásai cím: 1161 Budapest, Ottó utca 33.
Email cím: info@okosodjvelunk.hu

Ebből a célból megrendelő felhasználhatja az elállási nyilatkozat-mintát is, ami innen tölthető le.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14.nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a webáruház címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket,  kivéve ha az Eladó vállalja ezen költség viselését. Webáruházunk esetében az Eladó nem vállalja át az áru visszaszállítási költségét, így az a vásárlót terheli. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. A webáruház azonban nem köteles a fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a webáruház által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A webáruház jogosult a fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a megrendelő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

A vásárlónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára; a nem rendeltetésszerű használatból adódó károknak a megtérítése a vásárlót terheli! A megrendelő/vásárló a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A webáruház visszatérítés során az eredeti ügyletben alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli. A megrendelő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
 
Az elállási jog hiányáról szóló előzetes tájékoztatás
Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
A vásárló a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
 
A vásárlót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben:
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (info@okosodjvelunk.hu).
Amennyiben bármilyen kérdése lenne, keressen minket a KAPCSOLAT alatt található elérhetőségek valamelyikén munkaidőben 8 és 16 óra között!
 
Hűségkártya rendszer
A Hűségkártya előnye: 5000 Ft értékű vásárlás felett 10% kedvezmény jár. A kártya kedvezménye nem vonható össze más akciókkal, vagy egyéb kedvezményekkel.
Hogyan lehet Okosodj Velünk Hűségkártyához jutni?
1. Az Okosodj Velünk.hu Játékboltban:
Minden vásárló, aki 5.000 Ft érték felett vásárol, igényelhet Hűségkártyát. A kártya regisztrálásához szükséges, hogy a Vásárló megfelelően kitöltse az adatlapot, és aláírásával elfogadja az Okosodj Velünk Hűségkártya rendszer szabályzatát. Az adatok rögzítése után a kártya használatával igénybe vehetők a kedvezmények. Regisztráció után e-mailben elküldjük a kuponkódot, amivel a webáruházban is érvényesítheti a kedvezményt.
2. A www.okosodjvelunk.hu webáruházban:
A vendégként vásárlók nem vehetnek részt a hűségkártya programban, a részvételhez mindenképpen regisztrálni kell vásárlás előtt. Csak hűségkártyával rendelkezők lehetnek törzsvásárlók a webáruházban. A vásárlási folyamat befejezésénél a megjegyzés rovatba kérjük beírni: „Hűségkártyát igényelek”. A rendelési folyamat feldolgozásánál a 10% kedvezményt jóváírjuk. A Hűségkártyát a megrendelt termékekkel együtt küldjük el a vásárlónak.
Elveszett, vagy megrongálódott kártya pótlása, cseréje: az OkosodjVelünk.hu Játékboltban történik, ahol a Vásárló az adatlap kitöltésével új hűségkártyát kap, új sorszámmal.
A Hűségkártya rendszerben való részvétel feltételei:
Az adatlap kitöltésével és aláírásával a Vásárló elfogadja az Okosodj Velünk Hűségkártya rendszer szabályzatában leírtakat. Az adatlapon mindenki csak a saját adatait rögzítheti.
Amennyiben a kártyával vagy a törzsvásárlói rendszer bármely részével visszaélés történik, az IGISYS Bt. jogosult az illető magán-, vagy jogi személy részvételét a Hűségkártya rendszerben megszüntetni, beleértve a kártyához kapcsolt kedvezményeket is.
Az Okosodj Velünk.hu webáruház és játékbolt tulajdonosa jogosult Hűségkártya rendszerének szabályzatát bármikor módosítani, amennyiben a mindenkor érvényes szabályzatot betekintésre hozzáférhetővé teszi a játékboltban, illetve a www.okosodjvelunk.hu honlapon.
Az adatlap kitöltésekor a vásárló elfogadja, hogy az OkosodjVelünk.hu (IGISYS Bt.) számára e-mail formájában hírlevelet küldjön. A vásárló bármikor leiratkozhat a hírlevélről a www.okosodjvelunk.hu oldalon.
A Hűségkártya tulajdonosa jogosult az adatkezelésre vonatkozó hozzájárulását írásban visszavonni, ebben az esetben a kártya letiltásra kerül, törlődik a rendszerből.
Felelősség:
IGISYS Bt. nem felel a kártyákkal kapcsolatos visszaélésekért, valamint a kártya elvesztése, ellopása, megsemmisülése, megsérülése miatti károkért.
Megbizható Bolt
Megbizhatobolt.hu - Webáruház értékelés. Mennyi csillagot érdemel ez a webáruház? 
Fogyasztó Barát
Házhozszállítás

Mentés
Facebook
Pinterest

Kövess minket a Pinteresten is!